• Romantikus versek

    Romantikus versek

    Érzelem
    Ne akarj élni érzelmeid nélkül,
    Olyan mintha sírnál könnyeid nélkül.
    Néha a könnyek ugyan könnyítik az életet,
    De olykor jobban sír az, ki kifelé nevet.
    Engedd, hogy az érzések szabadon szálljanak,
    Hagyd, hogy a vágyaid valóra váljanak.
    Ne építsél várat, ne vonulj toronyba,
    Ne fagyaszd a szíved jéghideg burokba.
    Engedd, hogy szeressenek nincs annál jobb dolog,
    Mikor a szíved valakiért hevesebben dobog.
    Ne feledd a múltat, csak tanuljál belőle,
    Emeld fel fejedet s tekintsél előre.
    Keresd a szerelemet, ne harcolj ellene,
    Ez a miből mindenkinek nagyon sok kellene.
    Ha csalódsz se csüggedj hallgass a szívedre,
    S tedd a bánatot mindörökre hidegre.
    A szemeddel látsz, a szíveddel érzel,
    Ha valakit megszeretsz fogd meg két kézzel.
    Ne hagyd, hogy elmenjen, mert megfogod bánni,
    Mert olyat, mint ő már keveset találni.

    Romantikus versek

    Ha
    Ha szívemnek volna ezer szobája,
    Mindegyiknek TE lennél a lakója.
    Ha lelkemnek volna élete ezernyi,
    Érted halna meg mind amennyi.
    Ha életem több is lenne,
    Valamennyi csak érted élne.
    Ha időm lenne hónapszám,
    Azt mind rád fordítanám.

    Ha szívednek egy csak a szobája,
    Hadlegyek én a lakója.
    Ha lelked csak egyszer tud élni,
    Szeretném azt én birtokolni.
    Ha már több életed nincs,
    Én legyek a főkincs.
    Ha az idő, hozzád szűkmarkú,
    Perced velem töltöd, nem leszek szomorú.

    Ha szívünk egymás szavára dobogna,
    A szeretet zászlaja lobogna.
    Ha egymásba fonódna a két lélek,
    Az gyönyör, boldogság lenne, s nem vétek.
    Ha életünk síkja egymással egy irányba szaladna,
    Unalomba az, soha nem torkolna.
    Ha elég időnk, egymásra lenne,
    Az életünk szekere is könnyebben menne.

    Romantikus versek

     

    Aki nem csak szavakkal szeret, hanem tettekkel is,
    Akinek a számára én vagyok, a legféltettebb kincs.
    Akinek hiányzok, ha nem vagyok épp vele,
    Akinek a szerelmének nincs semmi feltétele,
    Aki ha meglát szíve nagyokat dobban,
    Aki a fülembe súgja: téged szeretlek a legjobban,
    Aki számára én vagyok a világ,
    Aki nem hazudik azzal, hogy imád,
    Akinek a mindene én vagyok,
    Aki úgy szeret, hogy magam vagyok,
    Akinek nem kell mellém semmi,
    Aki az életemet szebbé teszi!

    Romantikus versek

     


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :